You are currently viewing הפייסרס נ' בוסטון, ההיט נ' הג'אז, הלייקרס נגד הבלייזרס, בוקר נ' לווין וגם קארי, ג'ה, קוואי ותמונה של אבוקדו ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הפייסרס נ' בוסטון, ההיט נ' הג'אז, הלייקרס נגד הבלייזרס, בוקר נ' לווין וגם קארי, ג'ה, קוואי ותמונה של אבוקדו ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:30 בוסטון סלטיקס (17-15) – אינדיאנה פייסרס (15-15):

מבורכות בגיאוגרפיה הפייסרס והסלטיקס יפגשו היום במפגש בין המדורגת 9 במזרח, עם הרביעית במזרח כאשר המרחק ביניהן ובין המקומות אותו הן תופסות הוא משחק אחד בלבד, בעוד לו היו משחקות במערב אינדיאנה הייתה כעת במקום ה-9 ואילו הסלטיקס היו כבר מרחק של משחק וחצי מהפלייאוף.

אין כל כך דרך דרך להתחמק מזה, הסלטיקס נראים פשוט נורא, הם הפסידו 4 מ-5 האחרונים שלהם, 7 מה-10 ועם שלושה הפסדים רצופים הם נמצאים בהתדרדרות שהכניסה את ביל סימונס לפאניק מוד. וכל זה קורה בזמן שבו נראה שבוסטון מצאה את דואו העתיד שלה – טייטום ובראון,והיכולת שלה לייצר כוכבים היא באמת מאוד מרשימה, אבל היכולת לשלב כוכב שלישי, ולבנות לידם קו קידמי ראוי לא קיימת והגיעה לשיא קומי השנה.

קמבה ווקר מסתמן כיותר בעיה מפתרון, טריסטן תומפסון הוא מכונת ריבאונדים אבל לא שחקן עבור קבוצת כדורסל מנצחת בגירסתו הנוכחית, וכמות התקוות שתולים בבוסטון בחזרה של סמארט ואפקט הכימיה וההגנה שהוא מביא נראית מוגזמת, בוסטון אולי תעשה פלייאוף כי המזרח שמתחת למילווקי, ברוקלין ופילי באמת חלש מאוד אבל הקבוצה הזאת שוב, נמצאת לפחות שני מהלכים מרלבנטיות, בשלב שבו היא כבר הייתה אמורה להיות רלבנטית ממש.

בצד השני הפייסרס מגיעים אחרי הפסד לגולדן סטייט, ולי לפחות יש חשש שהם תקועים במקום הגרוע ביותר להיות בו בליגה. עם סבוניס, מקדרמוט, טרנר, ברוגדון והאחים הולידיי הם לא יפסידו מספיק משחקים בשביל בחירת דראפט גבוהה, אבל גם לא יגיעו ליותר מסיבוב ראשון בפליייאוף ואז חייבים לשאול מה התכנית? גם כאן יכולת פיתוח השחקנים של הפייסרס מרשימה מאוד אבל העידן הנוכחי הוא עידן של כוכבים לא של קבוצות הכימיה שצמחו ביחד מלמטה ולאינדיאנה פשוט אין כאלה.

הימור: בוסטון ב-5

2:30 טורונטו רפטורס (17-16) – יוסטון רוקטס (19-11):

כשכבר היה נראה שעלתה על דרך המלך עם נצחונות על מילווקי ופילי, באו שני הפסדים רצופים של טורונטו והחזירו אותה לקרקע המציאות. דיברנו על כך רבות העונה, אבל אם סיאקאם הוא לא סופר דופר סטאר, והוא כנראה לא, ההתקפה של טורונטו מאוד מאוד מוגבלת ובכדורסל של היום זה פשוט לא מספיק. אפשר להתלהב ממה שטורונטו עשתה בשנים האחרונות בפיתוח שחקנים וגם במהלך קצר הטווח והמבריק על קוואי, אבל נראה שסוף הדרך מתקרב עבור הקנדים ובנייה מחדש מסביב לסיאקאם או באמצעות העברתו היא בלתי נמנעת.

ואם טורונטו חזרו לקרקע המציאות הרוקטס שברו את הרצפה, עם 9 הפסדים ב-10 המשחקים האחרונים, תוצאה של הפציעה של ווד שחיסלה להם את ההגנה, אני חייב להודות שאני דיי מאוכזב מיוסטון, עם פי ג'יי טאקר, וול, אולדיפו וווד, גורדון מהספסל וטייט שהוא תגלית נעימה מאוד אני חושב שהרוקטס צריכים להיות מסוגלים ליותר אבל אולי עדיף שכך ומקום בלוטרי שווה עבורם יותר ממקום בפלייאוף כרגע.

הימור: טורנטו ב-12

3:00 דטרויט פיסטונס (23-9) – סקרמנטו קינגס (20-12):

קשה לדעת מי הקבוצה העצובה יותר מבין השתיים, דטרויט גרועה יותר, אבל לסקרמנטו היו ציפיות.

הקינגס מגיעים למשחק הזה עם גיבנת על 9 הפסדים רצופים ותווית של אחת ההגנות הגרועות בליגה, אז נכון שרצף המשחקים שלהם מול קבוצות חזקות מהמזרח מהווה תירוץ, אבל אני חושב שהולך ונהיה ברור שעם כל הכבוד לפוקס, מה שיש מסביבו בסקרמנטו פשוט לא מספיק כדי להעמיד קבוצה שיכולה להתמודד על מקום בפלייאוף, וסקרמנטו תחזור לשולחן השרטוטים, כפי שעשתה כל עונה מאז שהשופטים מנעו ממנה ומכריס וובר אליפות מול הלייקרס של קובי ושאק.

הפיסטונס כאמור נטולי ציפיות ו-4 הפסדים ב-5 המשחקים האחרונים שלהם מתקבלים בטבעיות, אבל אני חושב שהם באמת הקבוצה הכי מדכאת בליגה, אתה מסתכל על הסגל שלהם ולמעט ג'רמי גרנט וקצת סדיק ביי אין שם שום דבר שיכול להיוות נכס, חלק מקבוצה עתידית מנצחת או השפעה חיובית על שחקנים חיובים, ערימה של מייסון פלאמלים, דלון רייטים והגופה שהייתה פעם דריק רוז.

הימור: הקינגס ב-7 כי אי אפשר ששתי הקבוצות יפסידו נכון?

3:00 מיאמי היט (17-15) – יוטה ג'אז (6-26):

סוף סוף מיאמי.

אחרי פתיחת עונה חלשה שתורצה בפציעות ועייפות אחרי הגמר והעונה המוזרה בבועה, למיאמי לקח המון זמן להתניע, אבל לאחרונה הם סופרים ארבעה נצחונות רצופים בסגנון המוכר שלה – אדביו עושה דברים אדביואים מתחת לסלים, הירו, נאן ורובינסון מתחממים לסירוגין ובאטלר שם מתי שריך ורק מתי שצריך. אז נכון הנצחונות הושגו מול סקרמנטו ואוקלהומה החלשות, טורונטו הבינונית והלייקרס נטולי דיוויס, אבל עדיין זהו רצף ששם אותם במקום אחר לגמרי מהמקום בו היו בינואר.

אלא שלמיאמי כבר היה רצף כזה של ארבעה נצחונות רצופים שאחריו באו שלושה הפסדים רצופים, והקבוצה שהתחילה את הרצף השלישי הייתה אותה יוטה שמיאמי תפגוש הלילה, וכדי לנצח אותה היא תצטרך לעצור את הקבוצה הכי חמה בליגה.

25 הפרש המתירו הג'אז על הלייקרס נטולי דיוויס וזה היה עם הנחת סוף עונה מיוחדת לקבוצות עם סופר סטאר פצוע והם הקבוצה שנגדה השמיכה תמיד קצרה. כן אתה צריך לתת כבוד לגובר בצבע ולמיטשל בתור שחקן ההתקפה המרכזי אבל אם תזניח את בוגדנוביץ', קלארקסון או אפילו מיודעינו האוסטרלי אתה תענש.

למעשה יוטה הצליחה לעשות את מה שמילווקי וניו אורלינס למשל לא הצליחו לעשות – לייצר חבורת קלעים קשוחים ששומרים טוב מסביב לכישרון העל שלהם, והם מעמידים את האנטי תזה, את האתגר עם תרצו לגישה של הלייקרס ושל ברוקלין של לאחד כוכבי על שמתאימים מאוד לשחק יחד ורוצים לשחק יחד, ולזכות באליפות אינסטנט, ואותי לפחות, זה מרגש.

הימור: יוטה ב-8

3:00 שיקאגו בולס (16-15) – פיניקס סאנס (11-20):

מה שקצת כריס פול יכול לעשות לקבוצה.

פיניקס של העונות האחרונות הייתה בדיחה. היה שם כישרון אבל בוקר היה נראה כמו שחקן בשביל סטטיסטיקות לא בשביל נצחונות ואיטון היה נראה כמו סנטר של העידן הקודם, כשהוא בכלל הצליח להישאר על המגרש בלי להסתבך. אבל ההגעה של פול יצרה איזון בהתקפה של הסאנס, ולמרות שהוא כבר לא יכול לשחק בהיקף ובאינטנסיביות של פעם, הוא עדיין שחקן שמשנה קבוצה והסיטואציה בפיניקס היא פשוט נהדרת גם עמורו וגם עבור שותפיו וההשפעות יכולות להיות ארוכות טווח עבור הפרנצייז הזה שלא העמיד קבוצה תחרותית באמת מאז ימי נאש-אמארה.

ההתקפה של הסאנס פשוט בהתפוצצות כשהם קולעים 120 או יותר ממש בכל משחק ב-5 המשחקים האחרונים, ההגנה לעומת זאת הייתה יכולה להיות טובה יותר ועלתה להם בשני הפסדים במשחקים צמודים מול שארלוט וברוקלין, ואם יתפתח כאן משחק צמוד יהיה מעניין לראות למי פיניקס הולכת כדי לנסות לגרד W.

שיקאגו חטפה ממני דיי הרבה העונה, והרבה אנשים חושבים שהם מתחילים לסתפוס צורה, אבל תרשו לי להישאר עם הטייק הראשוני שלהם – הבולס הם לא קבוצה. אז כן הם נצחו חמישה מ-6 המשחקים האחרונים שלהם, אבל מול מי? סקרמנטו, יוסטון, דטרויט ואינדיאנה ומיניסוטה (מיניסוטה!) בהארכה.

אז אני טוען שבעוד היכולת ההתקפית של לווין מרשימה, ובעוד נראה שוונדל קרטר מתחיל להפנים שבלי ממוצע דו ספרתי של ריבאונדים אין לו זכות קיום ליגה הזאת, אני עדיין מחכה להשתכנע שזה אמיתי, נצחון הערב יהיה התחלה טובה.

הימור: פיניקס ב-5

3:00 ממפיס גריזליס (14-14) – לוס אנג'לס קליפרס (11-23):

לילה אחרי שפירקה אותה, ממפיס תארח שוב את הקליפרס למפגש שבו הקליפרס ינסו לתקן את מה שלא עבד במשחק הראשון בין השתיים שזה בעצם הכל.

ממפיס התפוצצה על הקליפרס עם שליטה בריבאונד ואחוזים נהדרים מכל הטווחים, בעוד הקליפרס סבלו מערב חלש של ג'ורג' וקוואי ו-14 איבודים, אבל האם הגריזליס יוכלו לשחזר את התצוגה ההגנתית המופלאה שלהם שוב? האם טיוס ג'ונס, דילון ברוקס, אלן ואפילו ולנצ'יונס יצליחו לשחזר את ערב הקליעה הנפלא שלהם?

אני חושב שזה יותר תלוי בקליפרס מאשר בהם. קוואי לא רק קלע לא טוב הוא גם היה מאוד פאסיבי, לא סביר שקוואי יזרוק 14, ג'ורג' 12, מוריס 10, ג'קסון וויליאמס 9 כל אחד וטיילר מאן 5. זאת לא חלוקת זריקות סבירה או usage הגיוני וטיירון לו יצטרך לטפל בזה בהקדם, רצוי הלילה.

הימור: הקליפרס ב-12

3:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (19-13) – אטלנטה הוקס (18-14):

לכאורה משחק בין שתי קבוצות לא מאוד מעניינות, הראשונה כצפוי מדשדשת ומאזנה אפילו משקף כמות נצחונות גדולה מהצפוי, והשניה היא אכזבה רבתי אבל כזאת שקצת התרגלנו אליה. כן היא תנצח את דנבר ובוסטון (פעמיים) אבל גם תפסיד בצורה מרגיזה לאותה בוסטון ולקליבלנד.

על ההגנה לא מחוברת של אטלנטה, והציוות הלא הגיוני של שחקנים על משבצות של 3 & D שהם, ובכן, לא 3 ולא D, דיברנו כבר רבות, אבל הלילה יכול להיות שמצפה לנו ממתק בלתי צפוי.

המפגש בין שג"א לטריי יאנג יכול להוליד דו קרב של שני צלפים נטולי מצפון, כאלה שלא ראו חדירה שהם לא אהבו, הראשון מאוזן יותר, השני אקספולסיבי יותר, שניהם ראויים לקבוצות טובות יותר אם תשאלו אותי, אבל הם שווים לבדם את כרטיס הכניסה.

הימור: אטלנטה ב-10

5:00 גולדן סטייט ווריורס (15-18) – שארלוט הורנטס (16-15):

במערב חזק משמעותית לעומת הקונפרנס הנגדי מה שגולדן סטייט עושה הוא פשוט יוצא מין הכלל, וחייב לתת לקארי לפחות honorable mention במירוץ ה-MVP. כן זהמבאס שמבזבזים את סוף הפריים של קארי בגלל פציעות, אבל התוצאה של המצב העגום של הגולדן סטייט הוא שאנחנו מקבלים את קארי unleashed, אחרי שנים שוויתר על זריקות בשביל דוראנט, אנחנו מקבלים קרי שזורק 12 זריקות למשחק מחוץ לקשת, הכי הרבה בקריירה וקולע אותם ב-41.6%, זה מטורף! מהשדה יש לו 48% והוא זורק 21 לערב, כמובן הכי הרבה בקריירה. יחד עם 6 אסיסטים, 5.5 ריבאונדים וכמובן 30 נקודות אנחנו חוזים בקלע הגדול בהיסטוריה של המשחק, ונהנים מכל רגע.

ולידו וויינס, אוברה וייסמן ופאושל מצליחים למצוא אט אט את מקומם ודריימונד גרין תורם בכל הדרכים שלא רואים בסטטיסטיקה ונותנים את התחושה שעם מהלך נכון על וויגינס, וחזרה של תומפסון, אולי אולי, יש בקבוצה הזאת עוד ריצה אחת.

הלילה הם יפגשו את שארלוט שממשיכה במירוץ הפלייאוף שלה, אותה שארלוט שניצחה את גולדן סטייט נטולת קארי. מי שניצל את היכולת לנוח קצת יותר בהגנה הוא המקביל של קארי בשארלוט, טרי רוזייר, הגיבור הפחות מדובר של העונה הטובה של שארלוט שקלע 36 נקודות והציל עבור שארלוט ערב חלש של בול ופושר של היוורד, ושארלוט תלך, הערב וככלל, לאן שהשלישיה הזאת תיקח אותה.

הימור: גולדן סטייט ב-12

5:00 לוס אנג'לס לייקרס (11-22) – פורטלנד טרייל בלייזרס (13-18):

תראו, זה דיי פשוט, בלי דיוויס הלייקרס הם גירסה אפילו פחות טובה של העונה הראשונה של לברון בל.א.

התוצאה היא 4 הפסדים רצופים והבעיה של הלייקרס היא שהלו"ז שלהם לא נהיה קל יותר, והרצף עשוי להתארך ולהתארך. החדשות הטובות עבור הלייקרס מנגד היא שבעונה ללא קהל זה כנראה לא כזה משנה. כמו שהקליפרס נראים מפגש איתם לא מרגיש כמו חוויה מאיימת במיוחד כך שהלייקרס יכולים להרשות לעצמם ולמעשה צריכים להרשות לעצמם לאפשר לדיוויס לנוח כמה זמן שהוא צריך.

מה שלפחות אותי מפתיע קצת הוא, שבעוד התלות ההגנתית בדיוויס ברורה לי, התלות ההתקפית מפתיעה בעוצמתה. יכול להיות שזה שילוב עם הפציעה של שרודק, אבל אם נוציא את המשחק מול וושינגטון, הלייקרס קלעו ב-4 המשחקים האחרונים 98, 94 ו-89 נקודות וככה קשה לנצח בקצב של היום.

בצד השני ובשקט בשקט גם הטרייל בלייזרס נמצאים במשבר משלהם כשהם סופרים כבר 3 הפסדים רצופים כשגם ההתקפה שלהם לא ממש מתחממת. פורטלנד חסרה את מקאלום מינואר וזה מפריע לה מאוד, אבל עד לאחרונה היא הסתדרה בלעדיו כאשר מלו מעלה דקות ורמה, מקבל החלטות טובות וקולע באחוזים טובים. אבל כנראה שבלי לילארד פורטלנד צריכה את לילארד ביכולות על אנושיות, כאלה שהוא הפגין העונה אבל בשני המשחקים האחרונים דים קלע 24 ו-25 נקודות בערב באחוזים לא טובים והרבה איבודים ויכול להיות שהעומס מתחיל לתת את אותותיו בו.

הלילה ניתן לצפות לקרב בין שניים מהשחקנים עם האופי הכי חזק בליגה, והם בהחלט לא ירצו להאריך את רצף ההפסדים שלהם באחד נוסף.

הימור: פורטלנד ב-4

Subscribe
Notify of
70 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חמודון הילד.

השיקצה שלח את מרקיף להוציא דף מסרים לאומה שהוא לא מודאג ובפלייאוף הוא ינגב את יוטה ומרקיף העביר את המסר יפה, לפחות זה, כי כדורסל הוא כבר לא שיחק זמן רב.
היום הרמטכל מול סגנו וממלא מקומו בעונה הסדירה. הפרשים בלחץ אולי אפילו טוני בראדרס בכוננות נדע בקרוב אם המצב חמור עד כדי כך.
המלך צריך סיוע ואין לו עזרה ועזרה תמיד טוב בשילוב קליר פאת של לילי כריות שהרופא רשם לשחרור עצירות עם צוות פרשים באפור.
למלך יש גם חבר ותיק כרמלו שתמיד אוהב לעזור לו ולכן היום השיקצה מנצח ב4 ומטה.

הדובונים אתמול אכלו טוב ונראה לי שהקליפרס יבואו מאד עצבניים ויחזירו להם על ההשפלה עם או בלי המדדה.
קליפרס 16 ומעלה.

סטפן יראה ללמאלו מאיפה הדג משתין אבל את מי זה מעניין.
קרב הענקים היום דריימונד מול ביומבו ראונד 2.
אחרי שדריי ניגב אותו 7 0 במשחק הקודם היום האם ביומבו יוכל להגיב?
דריי בכלל רוצח לאחרונה עם 8 7 ו12 היום תהיה התפוצצות נוספת עם דאבל פיגרס.

ההוקס פוגשים אשפה ומה קורה שהם פוגשים אשפה? הם תמיד מועדים עם הפרצוף לתוך הספגטי בתחתית האשפה וזה מה שיקרה היום.
אוק מנגבים 6 ומטה, דורט יראה לטריי מה זה לחץ על כדור.

ציקו זהו נגמר השטויות שלכם על הנמושות. טנש יקרצפו איתך את זירת השוורים אייטון יראה מיני אמביד והדיבוק יקרצף. 20 ומעלה לטנש

הקלינגונים של מיאמי מול יוטה הלוהטת. ציקו ורועי מול לילי לילי מנגבת. ציקו זה לא הלילה שלך גם פה. מאזן שלילי אתה הלילה.
יוטה ב6 ומטה.

בוכנת האשך מול זיו קרב קשה בין פח לאשפה.
גרמי גראנט מנגב. דטרויט 3 ומטה.

הראפס יקרצפו את יוסטון. איפה נעלמת אבי יחיאל? אל תיפול רוחך הציפיות בדראפט והטריידים הקרובים יעוררו בך עניין. אני יודע שלא לזה הורגלת אבל עם גון וול ואולדיפו לא הולכים למכולת אלא לטנקינג.
אמרתי לכם שכדאי לקחת את סימונס אבל התעקשתם סתם.

רזיאל מול גפרסון. גפרסון מנגב 5 ומטה. הכסא של סטיבוט מתחיל לרטוט

Rocky1
Rocky1
26/02/2021 17:48:30

רק מי זה ג׳פרסון לא הבנתי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Rocky1

אוהד אינדי פה באתר

Rocky1
Rocky1
26/02/2021 18:37:06

אב שכחתי ממנו רק זכרתי את אינדיאני. סליחה ג’פרסון10

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מעולה דור!
.
אתה קטלני לאחרונה, אבל הביקורת מדויקת לחלוטין לדעתי, המון קבוצות נראות פשוט נורא ואיום. אפשר לייחס את זה לקורונה, ולשלל פציעות, ואולי גם בצדק, אבל זה פשוט ככה.

פיני
26/02/2021 16:22:34

חמוד הילד… ראיתי כזו תחפושת בקרטרס'.
האמת שהלייקרס לא נראו טוב, עוד כשדייויס היה כשיר, היא בתקופה רעה, קורה.
עדיין לא רואה קבוצה אחרת למעט הקליפרס, שתעצור אותם מלהופיע בגמר נוסף.
תודה על יופי של פריוויו.
שבת שלום ופורים שמח!

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
26/02/2021 17:25:00

תודה רבה על הסיקור.

אם אני טורונטו, אני מציע לאטלנטה להחתים את קולינס על מקס בסוף שנה ואז לעשות טרייד על סיאקם – 2 שחקני מקס נסיבות + החלפת בחירות סיבוב ראשון השנה ואולי עוד כמה ממתקים, כי בכל זאת סיאקם יותר טוב. טורונטו צריכה מישהו ששם נקודות, שאר הקבוצה מספיק טובה כדי להתגבר על החסרונות ההגנתיים שלו. גם בחירת דראפט גבוהה (יחסית) יכולה לשדרג להם את הסגל. אטלנטה צריכה הנדימן ליד טריי, ולשים את האנטר, סיאקם וקאפלה בחמישייה עם טריי ועוד איזה גאנר הופך אותם לקבוצה הרבה יותר שלמה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מסכים ביל וסיאקם יחד עם טריי האנטר וקאפלה זו חמישייה לאליפות😎
אז קולינס ובחירות על סיאקם
רדיש הורטר אוקונגו ובחירות על ביל😎

דה שוט
דה שוט
26/02/2021 21:32:18

חחח איזו אליפות? בדוקים או בדמקה? רצת קדימה מהר מדי עם המשחיל השנה הוא מתנדנד בין ג׳אמפ לסלאמפ עם יציבות של חמור אסיאתי. ד״א הוא בכלל השחיל השנה? נראה לי הוא סובל מדיכאון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

😂😂 הוא בדיכאון אבל ביל יביא כוח אש סיאקם והאנטר יחנקו זה חומר לטבעת לא בטוח שיהיה אבל חומר טוב לטבעת. בתנאי שגם נרס בא לאמן במקום העגל

דה שוט
דה שוט
26/02/2021 22:09:45

סיאקם לא כוכב אי אפשר לסמוך עליו זאת חמישייה לסיבוב שני במזרח, גג גמר איזורי. כוכבי על יטרפו אותם כמו דגיגים בים (אמביד, יאניס, הארדן, דוראנט – וזה רק במזרח)

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
27/02/2021 0:37:47
Reply to  דה שוט

דווקא בתור כוכב משני אפשר לסמוך עליו + יש את הבונוס של החלק ההגנתי. אם החמישייה הזו לא מדיעה לשומקום זה בגלל שטריי יאנג לא מספיק טוב, ואת זה לא ישנה אף כוכב שיהיה לידו (למעט ביל, אבל אין סיכוי שווש מעבירה אותו בטרייד).

אור
אור
26/02/2021 18:28:50

יש לי תיאוריה לא מבוססת, השופטים שורקים בכוונה לזכות כל אחד שעושה הצגות וקופץ על המגן כדי שלסילבר לא תהיה ברירה אלא לשנות את החוקים. השופטים הם בעצם הטובים בכל הסיפור 🙂

דה שוט
דה שוט
26/02/2021 20:44:25
Reply to  אור

וויי וויי אם אני הייתי מעלה תיאוריה כזאת מה היו עושים לי כאן – תראה מה זה שמעון – גם בהופס יש שריקות לפי דרג
🙂
אם אני כבר כאן אז תודה דור על אחלה פריוויו חמודי הקטנצ'יק חבל"ז ויש לי גם שאלה אוף טופיק – למביני עניין: עלה כאן פעם העניין של המועדון הכי "אמריקן" מכל הליגות המקצועניות. הפרנצ'אייז שמסמל את אמריקה. למיטב זכרוני הועלו כאן שניים – היאנקיס והקאובויז. השני קצת תמוה בעיני כי בכל זאת – דאלאס. אשמח מאוד לשמוע את דעת המומחים בעניין.

אור
אור
26/02/2021 21:25:19
Reply to  דה שוט

מרוב שחיכיתי לתיאוריה הבאה שלך החלטתי למלא את החלל בעצמי..

עידו גילרי
26/02/2021 21:40:11
Reply to  אור

אחלה תחפושת לפורים אור.

דה שוט
דה שוט
26/02/2021 22:17:32
Reply to  אור

מכיוון שלא יאה לי לפרט על עצמי אומר רק שעד כה העליתי חמש תיאוריות ושני חוקים (חוקי בן שהר). שתיים הוכחו כנכונות (אחת מהן אפילו נגנבה כאן על ידי אחד הבכירים), אחת אולי תתברר יום אחד כנכונה (כרגע אין לה בסיס), אחת הייתה מאתגרת בשעתה ואחת עדיין מחזיקה מים. בגזרת החוקים המצב יציב. לסיכום יש לי אחוזים לא רעים מהשדה, ביום טוב.

עידו גילרי
26/02/2021 22:21:30
Reply to  דה שוט

🤦

דה שוט
דה שוט
26/02/2021 22:28:06

תתחבא תתחבא…
ומה תעשה כלייקוב ומאיירס יחליטו לפתוח את הפרוטוקולים?

עידו גילרי
26/02/2021 22:30:29

🤦

דה שוט
דה שוט
26/02/2021 20:47:48
Reply to  אור

לגופו של עניין רעיון יצירתי אבל נראה לי מרחיק לכת מה עוד שגילרי טוען שאין בכלל שינוי בחוקים (ואני נוטה להסכים איתו, עד שאראה מסמך שמוכיח אחרת)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

כן אין שינוי בספר החוקים רק בשריקות 😂

אור
אור
26/02/2021 21:23:46
Reply to  דה שוט

זו בדיוק הנקודה שלי, שהם רוצים לשנות את החוקים ע"י השריקות

Wave Bull
26/02/2021 20:45:29

תודה דור, קסם אמיתי יצרה אשתך (עם כמה מניות בכורה משלך).
ולפעמים צריך זלטאן אחד כדי להסביר שהמלך מתהלך לפעמים עירום. שבת שלום
https://www.espn.com/soccer/ac-milan/story/4324640/zlatan-ibrahimovic-to-lebron-james-do-what-youre-good-at,-stay-out-of-politics

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Wave Bull

😂😂😂 היה נכנס ל ללל אם לא היה מחמיא לשיקצה גם על הדרך אבל זלאטי זה פנינה צריך להביא אותו שיפרוש להיות פרשן של nba עם בארקלי ושאק יהיה צחוקים חבלז.

ראיתי שהלייקרס החתימו את איש הלובים דמיאן גונס 😂😂😂 הוא לא היה בפיניקס בכלל? שיקצה הרים שוב טלפון לחבר שלו שם?

NFS
NFS
26/02/2021 21:45:29

תודה על הפריוויו, גם אנחנו התלבטנו על האבוקדו ובסוף בחרנו באננס. יצא נהדר 😎
.
למי שיוצא, מאוד מומלץ לצפות בראיון שערך דניאל זילברשטיין באולפן פתוח עם הג'נרל מנג'ר של יוטה ג'אז, דניס לינדזי. מספר שם על התרבות בארגון, על ההערכה שלו ליורוליג – גם קווין סניידר היה עוזר מאמן בצסקא של אטורה מסינה- וגם קצת על דני אבדיה. הוא אומר שאצלם אין את תרבות הכוכבנות והאגוצנטריות- אם לא תתמסר ותזרוק יותר מדי, תהיה "חזיר", מקומך מחוץ ליוטה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

אננס הבת שלי התחפשה שנה שעברה השנה דבורה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

זה לא שכוכבים חזירים רוצים לבוא ליוטה אז הוא עושה כאילו זה התרבות. אם מיצל ירצה להיות חזיר הוא יגיד לו יס סיר.
אם דוראנט או קאווי באים אליו הוא מנשק להם את הרגליים על מי הוא עובד 😂😂😂
פשוט אין בקבוצה שלו כוכבים גדולים מידי אז הוא יכול לשחק אירופאי. זה גם פופ יכול לומר.
למרות שבאירופה הולכים לגמרי על כוכבים גם אם יש צסקא משחקים על מייק גיימס חזק.

עידו גילרי
26/02/2021 21:50:24
Reply to  NFS

חבל שלא עשו ראיון המשך עם אח של פול מילסאפ על התרבות הארגונית…

NFS
NFS
27/02/2021 4:39:19

אח של פול מילסאפ?
טוב שלא הבאת כדוגמא את הדוד של השכן של השרברב של השף של ג'ף טיג

רועי ויינברג
26/02/2021 22:29:06

אחלה פריוויו (ואחלה אבוקדו). מקווה שמיאמי תנצח היום, אבל לא יקרה. מסכים איתך לגמרי בקשר ללייקרס, אבל חושב שבוסטון תפסיד היום

Smiley
26/02/2021 23:58:16

Domantas Sabonis Replaces Kevin Durant in All-Star Game; Jayson Tatum to Start
.
With Kevin Durant still nursing a hamstring injury, Indiana Pacers power forward Domantas Sabonis will take his place on the Eastern Conference All-Star team.

Per an official release from the NBA, Sabonis will be a reserve on the squad and that Boston Celtics forward Jayson Tatum will take Durant's spot in the starting lineup.
.
The Nets announced on Friday that Durant, who hasn't appeared in a game since Feb. 13, will remain out through the All-Star break.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
27/02/2021 1:02:18

ייקח לו כמה שנים להבשיל, אבל מהאבוקדו הזה ייצא משהו מיוחד.
תודה רבה רבה על הפריוויו

לילי
לילי
27/02/2021 1:20:03

נמסתי דור. יש לך ילד קסם.
והפריוויו מדוייק כרגיל, תודה.
אה, והילדון באמת חטיף.

trusttheprocess
trusttheprocess
27/02/2021 4:46:23

למאמן של בוסטון באמת יש בעיה עם טיים אאוטס
במקום לקחת טיים אאוט ולעצור את הריצה של אינדיאנה הוא נותן להם 10-12 בלי מענה

Smiley
27/02/2021 4:54:14

Kemba seals the deal

trusttheprocess
trusttheprocess
27/02/2021 5:03:28
Reply to  Smiley

Not so fast

Smiley
27/02/2021 5:12:41

אומנם הסלטיקס חילקו מתנות, אבל אין מי שיעניש בפייסרס

חגי "התותח" ניסני
27/02/2021 5:12:42

רזי אם אתה רוצה לראות איך נראה מאמן לא טוב שאיבד את חדר ההלבשה לך תראה את ההוקס. באמת שאין לי מילים לתאר את איך שהם נראים

Smiley
27/02/2021 5:14:38

איפה היה רשום, מלבד הופס, שסטיבנס איבד את חדר ההלבשה?

חגי "התותח" ניסני
27/02/2021 5:32:01
Reply to  Smiley

לא אמרתי שהיה רשום. זה טיעון של רזי.

Smiley
27/02/2021 5:37:24

ידוע שבהופס כולם מומחים לשפת גוף ותיאוריות קונספירציה מתחת לפני השטח… זה נקרא בדרך כלל וירוס הלברוניטיס…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

רשום בהרבה מקומות באתרי האוהדים שלהם.
זה שאינדי פחים לא קשור לסטיבוט.
אשך תכף ווש עוברים את אינדי בטבלה 😂😂

Smiley
27/02/2021 7:57:31

שלח קישור כמו שעושים אנשים נורמליים עם טענה כזו או אחרת

Smiley
27/02/2021 5:22:19

Jimmy bucket

Smiley
27/02/2021 5:27:52

LaMelo got game. Special court vision

Smiley
27/02/2021 5:33:57

Adebayo: 7-14 for 19 pts, 11 reb, 7 ast against Gobert, arguably the best defensive center in the league

Smiley
27/02/2021 5:39:11

kelly Oubre Jr with his own dunk contest against the Hornets

המשגיח
27/02/2021 6:29:42

מעניין מתי מפטרים את המאמן של אטלנטה. לא אומר שהוא בהכרח אשם, אבל יותר קל להחליף מאמן משחקנים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  המשגיח

הוא אשם בהכרח. 3 שנים הסגל של ממפיס ואוק טוב ממנו שהם הרבה פחות טובים על הנייר.
השנה גם שארלוט והניקס.
הוא מאמן ה2 הכי גרוע בליגה אחרי ברוקס.
ברט בראון 2.
יפטרו אותו עוד 3 שנים

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

סחטיין מיאמי, הגיעו לעבודה הלילה. תותחים.

Jonathan
27/02/2021 6:57:55

דריימונד מסיים רבע 3 עם טריפל דאבל (17 אסיסטים).
סטף קרי תוקע שלשה מטורללת אבל קצב משחק על כך מטורלל שאף אחד לא עוצר לעשות לה ריפליי.
הווריירס עם יותר מ-100 נקודות.
צריך להסדיר את הנשימה רגע, מה זה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

אמרתי לך שהוא יתפוצץ ניגב את ביומבו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
27/02/2021 7:22:51

כן ואתה אמרת שדריי זה ביומבו….
או דמבו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם הוא וביומבו היו מתחלפים בקבוצות היה נראה ההיפך
חוץ מזה אמרתי כבר בפריוויו שדריי ינגב היום

Jonathan
27/02/2021 7:23:00

כן. שארלוט גם לא ממש משחקים הגנה.

Jonathan
27/02/2021 7:24:03
Reply to  Jonathan

טוב. בדקות האחרונות הם כן. נזכרו מאוד מאוחר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזיאל קם בבוקר ניגב אני רואה טייטום הפך לראס בזמן האחרון קלינגון רציני

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
27/02/2021 7:22:03

שבת שלום אחי
למה אתה לא מודה שאתה טועה לגבי דריי.
היום אני נותן לך קמבה ששם הלילה יותר מ 30 בשביל דריי אחד עם ה 11 שלו.
הוא שווה כל סנט שג"ס משלמים לו ובטח שהזנב שלך לא ישנה את דעתי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה יש לדריי? לפעמים גם גופות נותנות משחק אתה יודע תרנגול גרגיר וכאלה.
נתן העונה 3 משחקים סבירים ו30 זבל טוטאלי זה נראה לך שחקן סביר?
פחון על
תכף יחזור ל2 נק והניגורים מה אתה חושב 😂😂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
27/02/2021 7:29:28

טריפל
על מה אתה מדבר, אסיסטים וריבאונד. נווו???

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
27/02/2021 7:28:39

לגבי טייטום. היום הוא היה רע בגלל נייט מאמן אינדיאנה. הבחור אולי הפסיד אבל עשה ביצפר באימון לבוט. הסלטיקס ניצחו בפוקס הלילה. קיבלו יום טוב מקמבה ומהמחליפים. באימון מה שנייט עשה לטייטום היה מה שמאמן טוב עושה. צרח כל פעם שהדמדם עמד על השלוש לידו. היית צריך לראות את זה. נייט פשוט לא נתן לטייטום זריקה אחת בשקט. הוא היה השחקן השישי של אינדי. אתה יודע מה? בטרייד שאתה לוקח את קמבה ומביא לי גרין, תיקח גם את הבוט ותביא את נייט.

Jonathan
27/02/2021 7:31:38

די. ניצחו היום. יום מנוחה מלתפוס את הראש לגביהם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה כיף לשיקצה הקליר פאת של לילי כריות 😂😂
בדיוק מרשם הרופא ואחכ רשמו לו קינגס😂

Jonathan
27/02/2021 7:26:24

לא יודע אם להיות רגוע כי שארלוט לא ייחזרו או להתעצבן על 25 איבודי כדור במשחק. 10 ברבע.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

תתרווח תהנה תירגע מה אתה לחוץ

Jonathan
27/02/2021 7:29:29

לא לחוץ בכלל. מעצבן לראות אבל כל כך הרבה כדורים עפים לשומקום.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אז מה קורה לעוזרי מאמני טורנטו הם לא כאלה גאונים אה?
היום אחד מהם מקבל את ברוקסי למזלו לנצחון ראשון בקריירה מזל טוב

מנחם לס
27/02/2021 17:14:27

איזה ילד חמוד.
ערב קשה מאז לנבואה. שום מנצחת לא תהיה הפתעה. תודה דור